AYIE'S POST :D

Saturday, 24 November 2012

Bengang!!

Assalamualaikum!! Malam ni saya sangat bengang! Kenapa? Saya bengang disebabkan Fb saya.. Fb tak boleh masok.. Entah lah kenapa.. Saya dah tak tau nak buat apa dah.. Hish camne la boleh jadi macam ni? Kalau benda nni jadi kat korang, korang buat apa? Saya dah pening ni! Kalau lah masok guna email je skan senang? hish! Harap2 dapatlah saya bukak balik Fb saya.. Korang jaga baik2 Fb korang.. Jangan sampai kena Hack @ pape je la.. Janji tak jadi macam saya.. Kepada kawan2 Fb saya, maaflah saya tak lama online Fb.. Saya cuba cari jalan nak selesaikan masalah saya ni..


Fatin Adawiyah, Nur Husna, Affan Anima, Muhammad Luqman, Muhammad Fitri, Yusri Amirul, and yang lain2! T.T
 
ASSALAMUALAIKUM!!


No comments:

Post a Comment