AYIE'S POST :D

Thursday, 14 June 2012

senyumlah! senyumlah! hehe :D

assalamualaikum semua.. semua gembira ke? senyum la sikit jangan masam2.. ok hari ini saya happy sangat sebab ade jugak kertas periksa saya dapat B! haha saya tak percaya dapat markah tu tapi saya sangat berharap dapat markah yang sama kat kertas periksa yang lain.  hmm takpela saya tak kesah sebab saya cuba buat bersungguh2 walaupun saya tau saya ni susah nak buat kerja sekolah or study keke..tapi sekarang saya akan rindu cikgu ganti BI saya.. cikgu terima kasih sebab mengajar saya! kepada guru2 yang lain jugak saya terima kasih sangat2 sebab bersabar dengan perangai saya, haha.. ok sampai di sini saja la.. malas la nak cerita panjang2! semoga hari anda hari ini gembira dan sentiasa ceria! 


assalamualaikum! maaf kalau anda terkilan dengan update saya ini.. maaf juga kalau saya tersalah eja mana2 perkataan hehe.. :D bye!

No comments:

Post a Comment