AYIE'S POST :D

Thursday, 1 December 2011

IM SORRY ..

Mom Dad mintak maaf ..


maafkan saya kakak dan adik2 ..

Kepada mereka yang telah saya susahkan atau memberi masalah saya mintak maaf sangat2 saya x bermaksud nk menyusahkan semua tapi saya cuma nak betol kan balik ape yang telah saya buat .. Saya ingin mintak maaf kepada mama, abah, kakak, adik2 saya, kawan2, dan cikgu saya yg telah bantu dan jaga saye selama saya masih hidup .. Kepada ibu dan ayah saya, maafka saya sebab sentiasa buat masalah and selalu buat mama abah marah and buat abah pening kepala .. Kepada kakak saya, maafkan saya sebab selalu hilangkan barang, pinjam x ckp, pastu cari gadoh .. Kepada adik2 saya, maafkan saya sebab selalu marah kat adik2 .. Kepada kawan2 saya, maafkan saya kalau saya ade buat salah kt korang sebab susahkan korang la buat korang marah walaupon saye bergurau .. Kepada cikgu2 saya, maafkan saya sebab buat cikgu pening and marah .. Saya harap semua yang saya telah saya susahkan maafkanlah saya .. 

No comments:

Post a Comment